Bestuurswijziging Dorpshuis De Eekhof
Geplaatst door Edwin Schuiling   
zaterdag 12 juni 2021 15:20

Tijdens de Algemene Bestuursleden vergadering op 27 mei 2021 is er een bestuurswijziging goedgekeurd binnen het Dagelijks Bestuur van het Dorpshuis. Anita Brink treedt na twee termijnen af als voorzitter, Marcel Temmink schuift als secretaris door als voorzitter. Marleen Eerland treedt als secretaris aan. 

Wij willen   Anita ook via deze weg hartelijk bedanken voor alle jaren van inzet en betrokkenheid bij het Dorpshuis. Sinds 2014 heeft Anita zich ingezet voor het Dorpshuis waarbij ze zowel de rol van penningmeester, als die van voorzitter heeft opgepakt. Na twee volle termijnen wordt het stokje daarom overgedragen.

Dit stokje wordt overgedragen aan Marcel Temmink. Marcel is sinds 2019 lid van het dagelijks bestuur in de rol van secretaris. We zijn daarom blij dat hij de komende jaren de rol als voorzitter op zich wil nemen. 

Nieuw binnen het bestuur is Marleen Eerland. Zij zal vanaf heden de rol als secretaris oppakken binnen het Dagelijks Bestuur. Voor een aantal mensen in de Broekstreek is Marleen waarschijnlijk een nieuw gezicht, daarom stelt ze zich hieronder nog even voor. 

Dag Mede-Broekstrekers!

Ik ben Marleen Eerland, 32 jaar en woon sinds 2019 met mijn man (Rob) en kinderen (Victor en Maartje) met veel plezier in Ekehaar. Ik ben geboren en getogen in Assen, maar heb het grootste deel van mijn volwassen leven samen met Rob in Rotterdam gewoond. Na de komst van onze tweeling hebben we besloten om weer terug te gaan naar Drenthe en daar de rust op te zoeken die we onze kinderen zo gunnen. En dus hebben we een prachtig huis gekocht in hartje Ekehaar! Vier dagen in de week ben ik Bouwmarktmanager bij de GAMMA in Roden. Daarnaast vind ik het heerlijk om zoete lekkernijen te bakken of om achter de naaimachine te zitten. Ik heb zin om de komende jaren mij in te zetten als secretaris van het Dorpshuis en ik hoop dat we snel weer mooie dingen mogen ondernemen! Mochten jullie vragen hebben voor mij, of vragen hebben met betrekking tot het Dorpshuis dan kunnen jullie mij bereiken op de volgende manieren:

mail | Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

telefoon | 0638299666

adres | Hoofdstraat 25 te Ekehaar (schuin tegenover het Dorpshuis)

Vriendelijke groet, Marleen Eerland