Nieuws van OBS De Flint
Geplaatst door Edwin Schuiling   
vrijdag 01 december 2017 23:12

Even voorstellen……….

Omdat ik per 1 augustus directeur van de Flint ben, stel ik mij graag aan u voor. 

Ik ben Sjoerd van Slageren, 49 jaar en woon met mijn vrouw en twee zoons van 15 en 13 (en adoptiehondje Willy) in Kloosterveen in Assen. Naast mijn werk op De Flint ben ik directeur van de basisschool in Eext.

Het is bijzonder om te werken op De Flint. Op deze kleine dorpsschool wordt in een gemoedelijke sfeer kwalitatief goed onderwijs gegeven. De betrokkenheid van ouders bij school is groot. Zo heb ik nog nooit eerder een zakelijke ouderavond meegemaakt waarbij nagenoeg alle ouders aanwezig waren! Ik zet mij met veel plezier in om de kwaliteit van onderwijs en de saamhorigheid te bewaken. Als met z’n allen de schouders eronder blijven zetten, kunnen de kinderen uit Ekehaar en omstreken nog lang hun onderwijs genieten op De Flint.

Wellicht treffen we elkaar. Ik maak graag kennis met u.               Met vriendelijke groet, Sjoerd van Slageren

Uitnodiging voor de bewoners van de Broekstreek, alle papa`s en mama`s opa`s en oma`s en kinderen.

Bijna is het dinsdag 5 december. En ....ook dit jaar komt Sinterklaas weer naar Ekehaar. En hij komt ook nog eens op de dag van zijn verjaardag!

We ontvangen hem om ongeveer 8.30 uur bij school . We hopen dat alles goed gaat en Sint op tijd in Ekehaar zal zijn.

We zouden het leuk vinden wanneer u allemaal komt om Sinterklaas te verwelkomen.

Met vriendelijke groet, meesters en juffen van de Flint